2016. május 23., hétfő

Kis összegzés Norvégiáig...

Pár sorban összegezném az eddigieket.
A látnivalókról és élményekről most nem tudnék írni, annyira tele vagyok.
Mármint nem a hasam,  hanem a szívem,  lelkem,  fantasztikus napom volt.
Szóval inkább számok jönnek.
43 napja indultam el. Ezalatt tekertem Magyarországon, Ausztriában,  Németországban és Dániában.
A mai napig 45ezer forintot költöttem, tehát picit többet,  mint 1-1 ezrest naponta (szerintem egész jó) .
9 éjjel aludtam házban,  ugyanennyi a meleg vizes fürdések száma is, a hideg vizesről úriember nem beszél (én sem).
Az elfogyasztott élelmiszerek cukormennyiségétől egy komplett óvoda fogszuvasodást kapna.
Az élmények, látottak,  csodálatos emberekkel való megismerkedések...nem igazán fejezhetőek ki számmal. 
Max így: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése