2016. május 8., vasárnap

Első hónap, pici összegzés

Április 9-én,  azaz egy hónapja indultam.
Ez alatt a rövid idő alatt is sok dolog történt.
Megismerkedtem a Dunával (és a Duna menti kerékpárúttal), a Majnával, a Fuldával, a Werraval és a Weserrel. Mindegyik folyó, folyam, de mégis mind más és más. Merem állítani,  hogy egyéniségek.

Aztán sok sok látnivaló: a Fertő, Tulln, Wachaui kultúrtáj, Melk, Bajorország,
Effeltrich,  Gersfeld és Fulda közt a suhanás... a Werra menti lágy dombok, a Fachwerk,  az igazi bringakultúra.

Meg az ismeretlenből ismerőssé váló vendéglátóim, segítőim, nagyon hálás vagyok nekik. Eddig 4 helyen mondták, hogy érezzem magam otthon. Tudtam pihenni,  mosni,  pocakot tömni.

Aztán maguk a kilométerek.  Az első ezer maga a szenvedés,  mivel teljesen edzetlenül vágtam neki. Majd egyszer csak azt láttam,  hogy hoppá sorra megelőzöm a többi bringást. Ja, hogy már túl vagyok 1700km-en, akkor illendő is.

De a költségvetés is örömmel tölt el,  ugyanis ebben a hónapban kevesebb,  mint 30e Ft-ot költöttem és ebben minden benne van.

Plusz a barátoktól, ismerősöktől és teljesen ismeretlenektől jövő levelek, jókívánságok, hozzászólások 1-1 írásomhoz...Nagyon köszönöm őket, rengeteget jelentenek.

De ami a legjobb:
élek, érzek, szeretek, szerelmes vagyok, örömömben sírok, nevetek, látok, szagolok, megvan kezem, lábam, egészséges vagyok, nem éhezem...szabadban, szabadon ÉLEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése