2014. február 3., hétfő

El camino napló, július 21

2013.07.21. -71km-

Reggel 6-kor már a bringán ültem, így gyorsan a Le Grande Traversen voltam és úsztam egyet. 
 La Grande Motte-ben, banánzabálás energiaitallal. Innét még pár kilométer lassú bringaút, aztán a 62-es főúton már gyorsulok. Aigues-Mortesben szemeztem az egyik pénztáros csajszival, nagyon dögös teletetovált. A karján egy gramofonból kiröppenő kotta volt, felnyírt taraj, best Lidl pénztáros. Míg kajáltam ki is jött egy pillanatra, vártam még, hátha…  Majd két főút kereszteződésénél 2-3 órás siesta. Innen már csak 15 km a Camrgue Múzeum, de félúton megállok barackot enni. A múzeumhoz érve megállapítom, hogy minden zárva és nincs vizem, rohadtul szomjas vagyok. Találok egy kutat, de büdös a vize, mindegy  teának jó lesz. Majd jön egy lakókocsis pár, tőlük lejmolok 9dl vizet. Majd körüljárok a nemzeti parkban, láttam 14 flamingót és rengeteg mocsári madarat. A kerék egyelőre még bírja, de mintha nőtt volna a repedés. Hétfőn talán már Olaszország. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése