2014. február 3., hétfő

El camino napló, július 19

2013.07.19. - 67km-
Reggel nehezen indul a ’motor’. Az első 20 kilométer szenvedésnek tűnik, de a kilométeróra mást mutat, remélem én erősödtem és nem a műszer romlott el. Capestangban nagy zabálás és egy kis matekozás. Ha egy kajálás 2000kcal, akkor én 6-8 ezer kcal körül nyomok egy nap.

Elértem a legszelesebb részt, legalább is remélem, hogy ennél erősebb már nem lesz. Itt idefelé is szívtam, miért lenne máshogy visszafelé. Mindig szemből fúj… ez a titka. Ennyi erőkifejtéssel tegnap simán 80 km-t toltam. Ráadásul igazi vihar előtti hangulat van. Jönnek a már jól ismert városok és így törött abronccsal feltűnik, hogy baromi szarok a francia utak. De most itt vagyok újra a Vias melletti alvóhelyen. Most, hogy már kizöldült minden, még eldugottabb.  A városban disco volt és tűzijáték, hallgattam, nézetem és alvás…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése