2014. február 3., hétfő

El camino napló, július 20

2013.07.20. -70km-

A reggel szokásos, megérek felkelni. Vizes a hálózsák. Beszélek Erikával, eszek és indulás.
Viasban kis keverés, de szerencsére emlékszem a jó útra, így hamar megvan Agde. 
Onnantól bringaút Séte-ig. A plage maga a tökély, meleg a tenger. Bár gondolom nem annyira, mint szokott, mert csak én vagyok bent a vízben. Alapos fürdés, úszás után, kagylógyűjtés. Találtam egypár lyukasat, egyből felfűzhető. A mosdóban mosni is tudtam, szép az élet. 
Seté-ben, már nagyobb a tévedési faktor, de semmi pánik, figyelj a belső iránytűre és az árnyékodra. 
Seté után begyorsul a tempó, a méz átalakul energiává és újra a 612-esen suhanok. 
Montpellierben sok kaját vettem, ettem. Közben jött egy muzulmán, beszélgettünk, majd, mint valami csodabogarat bemutat a népes családjának: Hongroise Forrest Gump. Ezt is megéltem. 
Ráadásul utam második borulása is itt volt, kb két kilométerre az elsőtől.
 Majd megcélzom Maguelone-t. A bringaútról letérek egy útra, ami a szőlős tanyák közt tekereg. Találok egy kerítés nélküli telket. Gyors befekszem egy bokor alá és sötétedésig olvasok. Majd kijjebb jövök pár métert, így a hangyák már békén hagynak, helyettük a szúnyogok esznek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése