2015. november 3., kedd

El camino napló, július 26

2013.07.26. -75km-

Az esti és éjszakai idilli alvóhely, reggelre egy tébolyda lett.
Non-stop helikopterek jöttek-mentek 300 méteren belül. Menekülőre fogtam egy óra után. Amúgy urasan indult a nap, alvásból repetáztam egy órát. Majd főzőcske, evés, indulás. Az emlékeimben élő Lidl 2 km-re volt, naná, hogy bementem. Sajnos itt nem vettem vacsorára valót, így ezen sorok írása közben elég éhes vagyok. Desszertet viszont naná, hogy vettem.  Fussa rá...
Aztán irány a Fréjus Plage! Imádom a meleg tengervizet, a puha homokot, a meleg napsütést. Jó lenne egy aranyos, csinos barátnő, akivel pár napig itt tengerezhetnék. A sót, úgy ahogy leöblítem magamról és a kis tekerés utáni nagy pihenőt felfüggesztettem és irány Anthéor. Este poénból ellőttem, hogy milyen király lenne, ha ott lépném át az ötezredik kilométert.  És LŐN!!!
Ez a leggyönyörűbb része a Riviérának. Plusz az 5000km! Az ezreseknek kijáró bőgés után tekerés, de azért pihenő, pihenő hátán. Fáradok, baromi kemény a terep. Nehezen begördülök Cannesba. Itt csak egy  a pozitívum, sík a terep.
Kb fél évet öregedtem csak ebben a városi forgatagban. Mi lesz Nizzaban???
Egy köcsög francia tábla 90 fokkal el lett fordítva, ez majdnem 1 órás mutyizást eredményezett, így nem volt erőm elérni a kiszemelt alvóhelyet. Ezért mikor Cannes határában megtorpantam egy kerékpárral behajtani tilos táblánál, be is bújtam a susnyásba. Egy baromi forgalmas út mellet, egy igazi patkányos és elég nyílt helyen vertem tanyát. Ha itt nem visz be a policia, akkor soha.
...sötétedésig nem zártak be és finomat ettem. Fűszeres hagyma, olivaolajjal leöntve és finom francia sajt belekeverve. Fasza.


Col du Saint Pilon egy előörse


Antéor


5000km


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése