2015. november 3., kedd

El camino napló, július 25

2013.07.25. -87km-


6-os ébresztő, fél 8-as indulás...hmm újra közeledik az olasz temperamentum???
St. Maximinben még zárva Lidl, így csapatok tovább Brignolesig. Ott boltolás, rengeteg kaja, plusz időhúzás az intersportban, Tudnék válogatni és tárgyakat birtokolni, hiszen a magyar boltok kismiskák egy francia Intersporthoz képest. Majd kávézás, a rengeteg kaja nem akar tovább vinni. Közben töltöm az elektromos cuccokat. Majd Flassansban víztöltés és már be is értem Le Lucba. A Lidl renoválás miatt zárva, de látok egy hotelt étteremmel, hát irány még egy kávéra és tovább tölteni a telefont. Összefut a hotel, mindenki kérdez :ki vagyok, mi vagyok? Hungary. Paff, a tulaj magyar származású(a szülei magyarok, és kicsit ő is megtanult).
A neve Monika Ryvtin, idősebb hölgy, segítőkész, aranyos. Felajánl egy szobát, tök ingyen.
Köszönöm nem, ma hív az út… Azért a kertben pihenek 3-4órát az árnyékban, olvasás, szundikálás, hideg víz. Majd GO! Nyomom, mint állat, de a szembeszél erősebb, a 20-as átlag így is megvan. Vidauban után Le Muy, majd tovább alvóhelyet keresni. Van érzékem hozzá, már térképen  kinéztem és nem is csalódtam. Azt leszámítva, hogy tilos bemenni, azért bepróbálom. Ma is asztalon alvás lesz, ez a kedvencem. Nem járnak csigák a pofámon, nem csípnek a hangyák, nem bökdösi bordámat vaddisznó, nem kell sátrat és hálózsákot szárogatni. Szóval így szeretem, asztalon… Csak minden elalvás előtt eszembe jut, hogy vajon vannak-e erre kannibálok. A táj pazar, kicsit hegyvidéki, kicsit mediterrán. Az alapzaj sem rossz, csak néha hallatszik át a messzi autópálya moraja a kabócák énekén. Jelenleg tökre egy vonalban vagyok a Mont Blanc csúcsával, csak az északra van kb 270km-rel...



Brignoles

a Le Muy melletti alvóhely (Bois de Palayson)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése