2016. október 28., péntek

Hazaértem

Csókolom
Pénteken hazaértem!
Nagyon tömören :
195 nap alatt kb 17000km-t tettem meg, ebből 6500-at bringával és kb 500-at gyalog. A többi stoppal, hajóval, vonattal.
Rengeteg élmény,  látnivaló és csoda kísérte utam. Nagyon hálás vagyok mindenkinek,  aki támogatott, segített útközben.
Egyetlen kis csalódás van. Sajnos rémesen kevés pénz gyűlt össze az Alig-Vár Jótékonysági Gyermektábornak.  Ha kicsit szimpatikus volt utam és lehetőséged engedi, kérlek segíts felturbózni ezt az összeget!
Jó lenne,  ha nem csak nekem lenne csoda ez az út.
Köszönöm mindenkinek a...mindent. Nincs rá szó amit kaptam és kapok a mindennapokban.
Remélem apránként tovább tudom adni.
Csókolom!

Alig-Vár Jótékonysági Gyermektábor
http://portal.civiliroda.eu/var
UniCredit Bank: 10918001-00000085-20470004(megjegyzés : alig-vár)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése